Telefonuma işletim sistemi kurdum  

Posted

Bilgisayarıma belli aralıklarla image açarak yeni işletim kurma derdinden kurtulmuştum. Fakat Smartphone'um için durum faklı. Yeni bir rom yayınlandığında yaklaşık 30dk sonra kurulum işlemi tamamlanabiliyor.Yakın zamanda çıkacak olan yeni Windows Mobile 6 işletim sisteminin temasını da içeren WM05 kullanıyor olacağım.Windows Mobile 6 ile gelen özelliklerin sunulduğu flash animasyonu buradan izleyebilirsiniz.

Windows Mobile 6 hakkında ayrıntılı bilgi şurada.

Yeni WM05 Rom ile gelen özelliklerden bazıları:

* WM06 Resimleri WMP 11 Teması

* Açılış Frekansı 125 Mhz sabit

* SIM Manager

* Xbar3 programların kısayolları

Telefonumdan bazı ekran görüntüleri...




This entry was posted on Wednesday, April 11, 2007 at 2:43 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum yapılmış

Anonymous  

Ekran görüntülerini görünce hala eski nesil cep telefonu kullanıcısı olduğu için kendimi Fred ya da Barny zannettim. Çok güzel bir yazı. Teşekkürler.

5:38 PM

Post a Comment