İlk Mesajım  

Posted

Ne zamandır elim değmemişti kısmet bugünmüş.Daha doğrusu internetin başında yapacak işim olmadığını düşünüyordum ki aklıma geldi.Bu aralar neler yaptım... projeler, ödevler sabahlara kadar süren sıkı çalışmalar filan... Tabiki bunların bir hafta içinde toplanması yorucu oldu fakat insan bir süre sonra o moda giriyor. Bir japon arkadaşım anlatmıştı (penfriend :) Uyku, onların günlük yaşantısında çok küçük bir yer teşkil ediyormuş, 5 saat uykudan fazlasını uyurlarsa kendilerini dayak yemiş gibi acayip bir ruh halinde hissediyorlarmış. O yüzden artık uyku için yeni bir hedef belirledim 5 saat. Neyse bu kadar geyik ten sonra ciddi şeylerden bahsedeyim. Şun an 2 ayrı sitede editörlük yapıyorum. Bunun dışında kişisel veya grubumuzun ortaya attığı fikirlerden oluşan projeler filan.. Ayrıca bir danışmalık şirketinde proje bazlı stajyer olarak çalışıyorum. Bunun dışında uluslararası bir yazılım şirketinde part-time proje geliştiriyorum. Boş vakitlerim de Cepbilgisayarıma yeni işletim sistemi yüklüyorum, kitap okuyorum filan..tabi bu kadar işin arasında nasıl boş vakit kalır o da ayrı bi soru işareti? bundan sonra yazılım ile ilgili makaleler ve örnek programlar ile güncel tutmaya çalışacağım umarım vakit bulabilirim.Google kullanarak da bu makalelere ulaşabilirsiniz ama ben yinede yazıyorum uğraşmayasınız :
http://www.csharpturk.net/ch05.aspx

http://www.mobilnedir.com/makalegoster.asp?id=81

This entry was posted on Tuesday, April 25, 2006 at 9:29 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum yapılmış

Anonymous  

Abi çok yoğunsun.Şimdi daha iyi anlıyorum neden ulaşamadığımı :)

11:03 AM

Post a Comment